Üdvözöljük Önöket!
Szeretnénk gyakorlati segítséget nyújtani minden hozzánk forduló ügyfél számára, akinek a következő szolgáltatási területek valamelyikén kifogása merül fel a vásárolt szolgáltatás minőségével, kommunikációjával, az üzletkötés módjával kapcsolatban:
-
Telefon
-
Televízió
-
Internet
-
Mobil távközlés
Szolgáltatásunk nem jogi jellegű, a mindennapi élet gyakorlatára, korábbi tapasztalataira és a szolgáltató cégekkel való folyamatos és aktív kapcsolattartásra épül. Célunk a hatékony ügyintézés, a panaszok gyors, megelégedést kiváltó intézése és az időrabló jogi út, pereskedés elkerülése. Lehetőségünk nyílik az összefogásra, a nyilvánosság erejének kihasználására és a közös érdekérvényesítésre minden egyénileg felmerülő vitás kérdés esetében.
Minden segítség a közösségi összefogás erejével juthat a leghatékonyabb eredményre. Szolgáltatásunk igénybevételéhez egyszerűen legyen segítő csoportunk regisztrált tagja és támaszkodjon ránk minden kérdésében bizalommal.
Amennyiben szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat,
Szolgáltatásaink azon elv alapján épülnek fel, hogy a jelenleg életbe lépő szolgáltatói szerződések azok terjedelme és jogi nyelvezete valamint a termékek sokszínűsége miatt egyre áttekinthetetlenebbek, bonyolultabbak és emiatt nehéz kiválasztani fogyasztóként a legkedvezőbb, igényeinknek és pénztárcánknak legmegfelelőbb ajánlatot és helyesen értelmezni a szolgáltatók által számunkra biztosított termék pontos paramétereit.
Kérje segítségünket, legyen partnerünk!
Kapcsolat
|